Mędrcy Syjonu. Nowe otwarcie (7)
"Aby poradzić sobie z antysemityzmem w akademickich kampusach"
twórcy "Katalogu" zalecają stosowanie następujących środków:
* Zażądać od studentów, którzy propagują antysemityzm, aby uczestniczyli
w specjalnych zajęciach z historii antysemityzmu, historii kultury i religii
Żydów, lub wydalać ich ze wszystkich instytucji szkolnictwa wyższego, w
zależności od wagi indywidualnych przewinień.
* Organizacje uczelniane i naukowe powinny wydalić wszystkich członków,
którzy propagują jakąkolwiek formę antysemityzmu.
Z polskich uczelni wydalani są przede wszystkim studenci propagujący
jawnie swój patriotyzm i antykomunizm. Brak szerszej wiedzy na temat wyda-
lania za poglądy antyżydowskie. Wdrażanie zapisów "Katalogu" zapewne
nakłoni władze uczelni do wzmożenia wysiłków, celem wnikliwszej inwigilacji
studentów, pod kątem antysemityzmu.
Sugerowane wcześniej instytuty badawcze nadawałyby się idealnie do
regulacji ocen antysemityzmu - zalecanych w poprzednich rozdziałach tego
raportu - pod warunkiem zatrudnienia odpowiedniej kadry i należytego
finansowania.
* Takie instytucje mogłyby tworzyć czarne listy akademickich tekstów.
Publikacje zawierające takie teksty nie powinny być sprzedawane ani online,
ani w formach książkowych.
Główny Urząd Kontroli Publikacji i Widowisk zlikwidowano w kwietniu
1990 r. Po trzydziestu latach powraca żądanie, ze strony środowisk żydows-
kich, powołania podobnej instytucji, w formie instytutów badawczych, z dobrze
opłacanymi cenzorami.
Programy nauczania skierowane do uczniów szkół średnich mogą
obejmować nauczanie historii antysemityzmu, włączone do kursów historii
ogólnej lub specjalistycznej dot. antysemityzmu na przestrzeni wieków.
Należy tu zachować pewną ostrożność i unikać szufladkowania antysemityz-
mu jako formy rasizmu.
Zalecamy przyjęcie następujących zasad aby wykluczyć przypadki
antysemickiej dyskryminacji ze wszystkich systemów edukacyjnych:
* Należy stworzyć krajowe numery interwencyjne (np. jak 112) dla studen-
tów, aby mogli denuncjować przejawy i akty antysemityzmu w ich szkołach,
uniwersytetach itp.
* Wszystkie szkoły i wszystkie instytucje szkolnictwa wyższego i kształcenia
ustawicznego powinny mieć politykę i stosowne mechanizmy zapobiegania
antysemickim incydentom oraz metodę ich sprawnego zgłaszania. Jeśli
takiej polityki i mechanizmów nie ma, to należy je stworzyć.
* Wszystkie zgłoszone incydenty muszą prowadzić do odpowiednich reakcji.
Brak odpowiedzi musi skutkować pociągnięciem do odpowiedzialności
administracji danej instytucji.
* Na wszystkich kierunkach nauczania, nauczyciele i wykładowcy powinni
mieć ścisły zakaz używania swoich stanowisk akademickich dla antysemic-
kiej czy antyizraelskiej indoktrynacji studentów.
* Wydziały i nauczyciele - niezależnie od ich pozycji - propagujący jakąkol-
wiek formę antysemityzmu lub dyskryminacji studentów żydowskich, muszą
zostać wyrzuceni z uczelni. Decyzje o zwolnieniach powinny być podejmowa-
ne przez komitety śledcze, badające każdy przypadek indywidualnie. Znaczą-
cą część ich członków powinni stanowić eksperci zewnętrzni.
Takie przepisy totalnej indoktrynacji i inwigilacji młodzieży, rodem z naj-
czarniejszych okresów komunizmu sowieckiego i niemieckiego nazizmu, zapro-
wadzić chcą ludzie, których przodkowie przeżyli represje tamtejszych totalita-
ryzmów. Chcą wychowywać młodzież na wzór maoistowskiej rewolucji kultu-
ralnej. Które z europejskich państw zaakceptuje tak bezczelną ingerencję w ich
system kształcenia? Obawiam się, że wszystkie, należące do komuny unijnej;
może za wyjątkiem Węgier.
Dziwięć przykazań żydowskich:
* Nie przedstawiaj antysemityzmu jako niezrozumiałego fenomenu
całkowicie obcego wartościom zachodnim czy muzułmańskim.
1) A jak konfrontować antysemityzm z buddyzmem, hinduizmem, taoizmem,
bądź ateizmem?
* Przenigdy nie przyznawaj, że "kwestia żydowska" lub "problem żydowski"
istnieje.
2) Po co zatem cała ta Mędrców robota?
* Nigdy nie angażuj się w apologetykę.
3) Nie wyręczaj Mędrców Syjonu, bo jesteś goju zbyt głupi!
* Nigdy nie uciekaj się ani nie legitymizuj podejścia do antysemityzmu
opartego na obecności w nim "jądra prawdy".
4) Wiadomo, że cała ta robota oparta jest na "jądrze fałszu"!
* Nie usprawiedliwiaj antysemickich działań i wypowiedzi Żydów.
5) Żydów mogą oceniać wyłącznie żydzi!
* Nie bądź nadmiernie wrażliwy na temat roli represji w walce przeciwko
antysemityzmowi.
6) Śrubę należy mocno przykręcać!
* Nigdy nie toleruj ani nie ulegaj założeniu, że Żydzi/Izraelczycy powinni
być lepszymi ludźmi ze względu na doświadczenia obozów koncentracyjnych.
7) Skoro nie są, to czym uzasadnić ten "Katalog" i act 447? Śmierć prof.
Engelking nie będzie wyjątkowym mistycyzmem?
* Nie pozwalaj, aby specyfika antysemityzmu została przykryta poprzez jego
przyporządkowanie do kategorii rasizmu.
8) Jakiej przykrywki używać, by żydowski antypolonizm nie przyporządkowy-
wano do kategorii rasizmu?
* Wspieraj proizraelskie organizacje w szkołach i akademikach.
9) Jeśli nie chcesz stracić pracy!
Na wszystkich poziomach edukacji, w możliwie najszerszej skali, a
zwłaszcza dla grup młodzieżowych i szkolnictwa wyższego, powinny być
oferowane wycieczki do Izraela.
Z uwagi na wrogie, antypolskie nastawienie władz i obywateli Izraela,
szkolne i studenckie wycieczki z Polski powinny mieć ochronę silnie uzbrojo-
nych agentów polskich służb specjalnych, wzorem wycieczek izraelskiej
młodzieży, przybywających do Polski.



